کتاب «به توان ایران» نوشته «دکتر محمدصالح طیب‌نیا و دکتر حوریه ربانی اصفهانی» در برنامه تلویزیونی «ما ایرانی‌ها» معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد آلاء، کتاب «به توان ایران؛ درآمدی بر مطالعات امر خیر در ایران، آسیب‌ها و راهکارها» در سه فصل تاریخچه امر خیر در ایران و جهان، وضعیت موجود امر خیر در ایران و وضعیت مطلوب امر خیر به رشته تحریر در آمده است.

این کتاب به قلم دکتر محمدصالح طیب‌نیا عضو هئیت علمی دانشگاه اصفهان و رییس پژوهشکده آلاء و دکتر حوریه ربانی اصفهانی دانش‌آموخته مطالعات زنان و معاون پژوهشی پزوهشکده آلاء به بررسی و شناخت زمینه‌های ایجاد و تاریخچه موسسسه‌های خیریه و شناخت آسیب‌ها و خلاء های موجود در خیریه‌های کشور و دادن راهکار برای رفع این مشکلات می‌پردازد.

کتاب «به توان ایران؛ درآمدی بر مطالعات امر خیر در ایران، آسیب‌ها و راهکارها» به همت پزوهشکده آلاء (مطالعات وقف و امور خیر) توسط انتشارات قبسات و تحت برند کتاب آلاء در ۱۳۲ صفحه روانه بازار نشر شده است.

برنامه ترکیبی «ما ایرانی‌ها» کاری از گروه اجتماعی شبکه سراسری پنج سیما است که به تهیه‌کنندگی و کارگردانی قاسم اورنگی سه شنبه و پنجشنبه هر هفته ساعت ۲۲ از این شبکه پخش می‌شود.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *